مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-09بين الملل

انتقاد شدید دولت وفاق لیبی از امارات و تهدیدهای مصر در شورای امنیت


دولت وفاق ملی لیبی در جلسه شورای امنیت، امارات را به دست داشتن در تلاش برای کودتا در لیبی متهم نمود و با اشاره به تهدیدهای مصر متعهد شد که با هرگونه تجاوزی با قاطعیت و شدت مقابله کند .

- دولت وفاق ملی لیبی در جلسه شورای امنیت، امارات را به دست داشتن در "تلاش برای کودتا" در لیبی متهم نمود و با اشاره به "تهدیدهای مصر " متعهد شد که "با هرگونه تجاوزی با قاطعیت و شدت مقابله کند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طاهر السنی، نماینده لیبی در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت گفت: لیبیایی ها درباره علت مشارکت برخی از کشورها در مجامع بین المللی برای بحث در مورد مسئله لیبی سوال می کنند، به عنوان مثال، به امارات چه ارتباطی دارد که در مورد سرنوشت لیبی بحث کند؟ آیا کشور همسایه است؟ کشور ساحلی مدیترانه ؟ یا عضو شورای امنیت؟.

السنی افزود: اگر امارات واقعا در امور ما آنگونه که ادعا می کند دخالت ندارد، پس چرا می بینیم که برای حضور در هر جلسه ای درباره لیبی شتاب کرده و از کودتاگران استقبال می کند و تریبون هایی در اختیار آنها قرار می دهد تا تحریک به جنگ کند و پول و جدیدترین تسلیحات را برای حمایت از حملاتشان فراهم می کند؟ آیا لیبی تهدیدی برای امنیت ملی آنها محسوب می شود؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید دولت وفاق لیبی از امارات و تهدیدهای مصر در شورای امنیت

انتقاد شدید دولت وفاق لیبی از امارات و تهدیدهای مصر در شورای امنیت