مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09سياسي

طرح سؤال از رییس جمهور برای کمک به دولت است/فرافکنی سیاست غلط آقای ظریف


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس خانه تکانی از خود مجلس آغاز کرده، گفت: مردم به مجلس انقلابی امید بستند، دلیل طرح سؤال این نیست که به رییس جمهور عدم کفایت بزنیم بلکه تا جایی که سعی داریم دولت را حفظ کنیم تا سال آخر ریاست جمهوری را به خوبی پشت سر بگذرانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: در سطح کلان نیاز است در خصوص سیاست های داخلی و خارجی برنامه هایی داشته باشیم.

وی نخستین مسئله مورد پیگیری توسط نمایندگان را پرداختن به معیشت مردم دانست و گفت: ما نماینده گیلان در ابتدای امر مشکلات استان را مطالعه کردیم و برای تقویت زیرساخت های گیلان تصمیماتی گرفتیم و جلساتی با سرمایه گذاران برگزار کردیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر مبارزه جدی با فساد اقتصادی تصریح کرد: مبارزه با فساد، حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تعامل با کشورهایی که عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند از برنامه های داخلی و سیاست خارجی این دوره از مجلس است، مردم مطمئن باشند با اسراییل و آمریکا هرگز ارتباط نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سؤال از رییس جمهور برای کمک به دولت است/فرافکنی سیاست غلط آقای ظریف

طرح سؤال از رییس جمهور برای کمک به دولت است/فرافکنی سیاست غلط آقای ظریف