مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-09سياسي

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر از محله سنگ سیاه شیراز


دادستان مرکز استان فارس و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در محله سنگ سیاه شیراز به بررسی معضلات این بافت تاریخی و ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر دادستان مرکز استان فارس، حیدر آسیابی در بررسی مسایل و مشکلات محله سنگ سیاه شیراز که با حضور اهالی در مسجد سیاوشان شیراز برگزار شد، گفت: ما مشکلات این محله تاریخی را می پذیریم و بنده به عنوان مدعی العموم وظیفه دارم این مشکلات را پیگیری کنم.

دادستان شیراز با اشاره به اینکه مشکلات اینجا عمومی و مربوط به همه مردم است، افزود: در جلسات مختلف و در حضور استاندار فارس راجع به مشکلات این محله و مردم آن به مسئولان گفته ام که به عنوان مردم عادی یک هفته در محله سنگ سیاه بمانید و ساعت 10 شب از منزل خارج بشوید.

وی عمده مشکلات محله را حضور معتادان متجاهر عنوان کرد و گفت: معتادان بیش از کرونا مضر هستند و آنها نباید در منطقه باشند به همین منظور اولویت دادستانی جمع آوری معتادان از محله سنگ سیاه است.

 آسیابی با بیان اینکه تاکنون 660 معتاد از این محله جمع آوری شده است، گفت: علت اینکه باز هم معتادان به این محله مراجعه می کنند این است که محله سنگ سیاه علاوه بر پاتوق به منطقه امن تجمع معتادان به خصوص معتادان مهاجر از شهر های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر از محله سنگ سیاه شیراز

ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر از محله سنگ سیاه شیراز