مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09سياسي

پلمب 5 خانه مسافر متخلف کرونایی در سوادکوه مازندران


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه گفت که طی چند روز گذشته پنج واحد خانه مسافر در این شهرستان که به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، پلمب شد.

محمد حمزه نژاد قادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بعضی از این واحدها علاوه بر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ، فاقد مجوز فعالیت بودند.

وی تعداد خانه های مسافر داری مجوز شهرستان را 220 واحد اعلام کرد و گفت : در ابتدای شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا پذیرش تمام خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی و غیره ممنوع بود اما با کم شدن انتشار این ویروس فعالیت های این مکان ها با 50 درصد ظرفیت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته شد.

حمزه نژاد قادی با اعلام اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی و فرمانداری به صورت روزانه بازدید مشترکی از خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی این شهرستان دارند،گفت : خانه های مسافر باید از پذیرش افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و مجریان خانه مسافر هم حتما باید از ماسک استفاده کنند.

وی هشدار داد : ما سفت و سخت با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد خواهیم کرد چرا که این مساله با جان افراد سر و کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 5 خانه مسافر متخلف کرونایی در سوادکوه مازندران

پلمب 5 خانه مسافر متخلف کرونایی در سوادکوه مازندران