مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-09سياسي

انجمن کتابخانه های عمومی به دنبال ترویج کتاب خوانی است


انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان اهرم حمایتی کتابخانه های عمومی، به دنبال ترویج کتاب و کتاب خوانی است و از ظرفیت تمامی ادارات و ارگان ها در این زمینه می بایست استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اراک به ریاست حسین بختیاری، فرماندار اراک و با حضور مهدی ثامنی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی و دیگر اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اراک در این جلسه گفت: جلسات انجمن کتابخانه های عمومی باید به صورت منظم و با کیفیت حداکثر برگزار شود زیرا مصوبات این جلسه در ترویج کتاب خوانی در سطح شهرستان اثرگذار خواهد بود.

حسین بختیاری افزود: باید دستورکارهایی در این جلسات مصوب شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و از تصویب مواردی که کاربردی نیستند و نمی توان آنها را عملیاتی کرد، جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان اهرم حمایتی کتابخانه های عمومی، به دنبال ترویج کتاب و کتاب خوانی است و از ظرفیت تمامی ادارات و ارگان ها در این زمینه می بایست استفاده شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای تیرماه که کتابخانه های عمومی استان بازگشایی شده اند، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و تهیه اقلام مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن کتابخانه های عمومی به دنبال ترویج کتاب خوانی است

انجمن کتابخانه های عمومی به دنبال ترویج کتاب خوانی است