مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-09سياسي

دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاسگران نیست


نماینده ولی فقیه در مازندران معتقد است که دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاس گران نیست، بلکه بخشی از آن برخورد با کسانی است که اجناس بی کیفیت ارائه می دهند، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران معتقد است که دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاس گران نیست، بلکه بخشی از آن برخورد با کسانی است که اجناس بی کیفیت ارائه می دهند، باید برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در دیدار دکتر مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: هلال احمر پناهگاه بیمارانی است که دچار مشکل داروهای کمیاب هستند، از گذشته تاکنون مردم دیدگاه بسیار خوبی نسبت به هلال احمر داشتند.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی دولتی برای ما بسیار ارزشمند است، می خواهیم در نگاه مردم بهتر جلوه کند، از این منظر باید اعتماد مردم را جلب کنیم و تنها خدماتی که ارائه می شود سبب جلب اعتماد خواهد شد، وقتی خدمات با ذوق و شوق به مردم ارائه شود مردم به آن نمره خوبی خواهند داد، همچنین خدمات باید در مواقع ضروری به موقع و بجا باشد.

محمدی لایینی در ادامه گفت: در خصوص وقف هم باید دقت صورت بگیرد، برخی اوقات وقف که صرف هلال احمر می شود باید نظارت کامل در مصرف آن صورت بگیرد و به مردم گزارش شود، فعالیت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاسگران نیست

دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاسگران نیست