مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-09اقتصادي

وضعیت شاخص های کشاورزی در مازندران مثبت است/ تولید 76 محصول


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کافی نبودن اعتبارات حوزه کشاورزی گفت: این درحالی است که وضعیت شاخص های بخش کشاورزی در استان مثبت و روبه رشد است.

- ساری- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کافی نبودن اعتبارات حوزه کشاورزی گفت: این درحالی است که وضعیت رشد شاخص های بخش کشاورزی در استان مثبت و روبه رشد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهیدی فر بعدازظهر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت اعتباری سازمان جهاد کشاورزی مازندران که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان خط مقدم تولید است، گفت: آموزش، ترویج، مراکز جهاد کشاورزی، نیروهای انسانی متخصص و فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد مورد غبطه سایر استان ها است، اما در حوزه اعتبارات ما غبطه سایر استان ها را می خوریم.

وی ادامه داد: رشد اعتبارات بخش کشاورزی در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها چشمگیر نبود در حالی که فعالیت شاخص و اثرگذار شهرستان ها معطوف به بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به هر میزانی که استان برای پروژه های آب و خاک اعتبار در نظر بگیرد، به همان میزان اعتبارات ملی اختصاص پیدا می کند، افزود: سال گذشته جهاد کشاورزی به اهداف خود دست پیدا کرد که همه اینها جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شاخص های کشاورزی در مازندران مثبت است/ تولید 76 محصول

وضعیت شاخص های کشاورزی در مازندران مثبت است/ تولید 76 محصول