مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-09ورزشي

قابلیت های سرعین در جذب توریسم ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شهرستان سرعین، جایگاه ویژه ای در جذب توریسم ورزشی در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت های مناسب در سرعین، این شهرستان می تواند در جذب توریسم ورزشی در کشور تاثیرگذار باشد.

وی افزود: در حال حاضر وجود دو پیست اسکی در این شهرستان بزرگ ترین ظرفیت برای جذب توریست ورزش های زمستانی است و به دلیل برخورداری این شهر از جاذبه های منحصر به فرد در فصل های مختلف، می تواند پایلوت ورزش همگانی در کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه ایجاد پناهگاه برای صعودهای سراسری از سمت سرعین یک نیاز اساسی است، تصریح کرد: لازم است بعد از مطالعات لازم این پناهگاه در اسرع وقت احداث شود.

وی ادامه داد: برای رونق ورزش شهرستان سرعین باید مسؤولان استانی دست به دست هم دهند تا شاهد پیشرفت ورزش استان باشیم و نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان، در راستای توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی است؛ به ویژه در شهرستان های گردشگری و توریستی که به دنبال سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

انوشیروانی اظهار داشت: با حمایت از سرمایه گذاری در بخش ورزش می توان در ایجاد کمپ ورزشی و زیرساخت های مناسب ورزشی گام بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های سرعین در جذب توریسم ورزشی

قابلیت های سرعین در جذب توریسم ورزشی