مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-09سياسي

تلاش وزارت کشور برای تقویت نظام اجتماعی در سه حوزه


رییس سازمان امور اجتماعی کشور اعلام کرد: سه نظام رصد اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و ساماندهی اجتماعی، به موازات هم در وزارت کشور دنبال می شود.

- رییس سازمان امور اجتماعی کشور اعلام کرد: سه نظام رصد اجتماعی، برنامه ریزی اجتماعی و ساماندهی اجتماعی، به موازات هم در وزارت کشور دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی رستم وندی در نشست مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول رییس جمهوری به تشریح عملکرد وزارت کشور در حوزه اجتماعی پرداخت و گفت: بعد از گزارش سال 94 به مقام معظم رهبری تلاش کردیم تا در سه حوزه به تقویت نظام اجتماعی کمک کنیم.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه در تشریح این سه حوزه گفت: اول نظام رصد یا دیدبانی اجتماعی که شاخص های علمی در این خصوص استخراج شده است و به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه رصد می شود.

دوم نظام سیاستگذاری و برنامه ریزی اجتماعی که با ارتقای سطح شورای اجتماعی و برنامه جامع کاهش آسیب های اجتماعی پس از سه مرحله به گام نهایی رسیده و تمامی اقدامات در چارچوب این برنامه جامع شکل می گیرد و سوم نظام اجرایی در حوزه مسائل اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی سه دستور کار مهم را به صورت اجتماعی پیگیری می کنیم، اظهارکرد: سنجش سرمایه اجتماعی کشور مبتنی بر اعتماد اجتماعی و مشارکت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت کشور برای تقویت نظام اجتماعی در سه حوزه

تلاش وزارت کشور برای تقویت نظام اجتماعی در سه حوزه