مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-09اجتماعي

برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی «جوانه های راه» در مدارس فارس


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، گفت: اولین جشنواره دانش آموزی «جوانه های راه» با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و انجمن خیرین راه و ترابری در مدارس استان برگزار می شود.

- شیراز- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، گفت: اولین جشنواره دانش آموزی جوانه های راه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و انجمن خیرین راه و ترابری در مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانبخش بانشی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان که با حضور عبدالهی معاون حمل ونقل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، از برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی جوانه های راه در مدارس استان خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری به ویژه برای کودکان و نوجوانان بخشی از اقدامات مربوط به فرهنگ سازی در ایمنی راه است که علاوه بر حساس سازی افراد جامعه، می تواند منبعی با ارزش برای تولید محتوی به زبان خود مخاطبین باشد.

وی تصریح کرد: جشنواره دانش آموزی جوانه های راه، با موضوع ایمنی رفت وآمد و رانندگی و با همکاری وزارت آموزش وپرورش، وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین راه و ترابری، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی «جوانه های راه» در مدارس فارس

برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی «جوانه های راه» در مدارس فارس