مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-09سياسي

لنکرانی به نمکی: تنها نیستید


وزیر اسبق بهداشت در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت: هرچند می دانم جنابعالی و معاونین محترم پیگیر امور هستید، اما بدانید شما تنها نیستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز، وزیر اسبق بهداشت و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت: در سند مهم سیاست های کلی سلامت بر پیوست سلامت در طرح های کلان تأکید شده است، بی توجهی به این حکم مهم رهبر فرزانه انقلاب و اقداماتی که سلامت را متأثر کرده، ولی مجری و طراح آن وزارت بهداشت نیست، خسارات زیادی را به بار می آورد.

متن نامه دکتر کامران باقری لنکرانی به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیات بیانات اخیر جنابعالی را در خصوص طغیان بیماری کووید 19 و تنها ماندن وزارت بهداشت در عرصه اجرایی مقابله با این جهانگیری و در دوگانه کاذب اقتصاد و سلامت خواندم.

به نوبه خود وظیفه خود می دانم از تلاش های جنابعالی و همه کارکنان نظام سلامت در این عرصه قدردانی کنم هرچند که خود نیز خدمتگزاری در بین هزاران خدمتگزاران نظام سلامتم.

همان گونه که گفتید نظام سلامت چه در عرصه نیروی انسانی و چه در عرصه مالی بزرگ ترین خسارت ها را در این جهانگیری دید اما لحظه ای در اقدامات خود درنگ نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنکرانی به نمکی: تنها نیستید

لنکرانی به نمکی: تنها نیستید