مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-09اقتصادي

توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی آغاز شد


مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد از قرار هر کیلوگرم 13 هزار و 500 تومان در این استان آغاز شد.

- کریم صدیقیان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها با قیمت 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده و 12 هزار و 900 تومان برای توزیع کننده از امروز آغاز شده است، افزود: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ گرم و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، توزیع مرغ منجمد در استان شروع شده است.

وی با بیان این که هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان وجود ندارد، اضافه کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان در مرحله اول به میزان 650 تن سهمیه گوشت مرغ برای آذربایجان شرقی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به موجودی مناسب مرغ منجمد در سردخانه های آذربایجان شرقی، محدودیتی برای عرضه مرغ در بازار وجود ندارد و در صورت افزایش مصرف و نیاز بیشتر با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان می توان نسبت به افزایش سهمیه اقدام کرد.

صدیقیان اضافه کرد: هماهنگی برای توزیع مرغ منجمد در شرکت های تعاونی مصرف کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای انجام شده است و توزیع آن از امروز در این واحدها آغاز شده و ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی آغاز شد

توزیع گوشت مرغ منجمد در آذربایجان شرقی آغاز شد