مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-09اقتصادي

اعتبار 10 میلیاردی برای ساماندهی محل دفن زباله های آستارا


10 میلیارد ریال اعتبار استانی برای ساماندهی محل دفن زباله های شهرستان مرزی بندر آستارا، اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هم اکنون طرح ساماندهی محل دفن زباله شهرستان مرزی بندر آستارا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیوار کشی اطراف و زیرسازی آن انجام شده است و با اعتبار اختصاصی، حوضچه هایی برای جمع آوری شیرابه های زباله تا پایان سال جاری ساخته خواهد شد تا از سرازیر شدن شیرابه به دریا و اراضی اطراف جلوگیری شود.

شهردار آستارا بعد از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از محل دفن زباله های آستارا، اظهار کرد: محل دفن زباله در شهرستان آستارا 15 هکتار وسعت دارد و زباله های تولیدی شهرهای آستارا، لوندویل و تمامی روستاها این شهرستان مرزنشین و گردشگر پذیر شمال کشور به این محل انتقال داده می شود.

جواد معیتی، افزود: پاییز و زمستان به دلیل بارش باران، شیرابه زباله ها افزایش می یابد اما با جداسازی زباله های تر و تبدیل آن به کمپوست می توان از میزان شیرابه کاست و در این راستا از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می شود.

وی، گفت: آستارا به دلیل اجرای خوب طرح تفکیک زباله از مبدا جز شهرهای موفق استان گیلان است اما حجم زباله های ورودی از بخش لوندویل و روستاها به محل دفن زباله بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 10 میلیاردی برای ساماندهی محل دفن زباله های آستارا

اعتبار 10 میلیاردی برای ساماندهی محل دفن زباله های آستارا