مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-09سياسي

لزوم تبیین دلایل عقلانی حجاب در جامعه/ انتقاد پناهیان از فیلم سازان


پناهیان با بیان اینکه قبل از آن که افراد حجاب را موضوعی اعتقادی و سلیقه ای بدانند باید نشان دهیم که موضوعی عقلانی است گفت: از جانب تمام فیلم سازان از مردم عذرخواهی می کنم که در خصوص زیبایی حجاب باید فیلم می ساختند و نساختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اجتماع مجازی دختران انقلاب با عنوان دختران حاج قاسم عصر امروز پنجشنبه 19 تیرماه با سخنرانی حجج اسلام پناهیان و بی آزار تهرانی و مدیحه سرایی امیر عباسی و با حضور خانواده های شهیدان محسن حججی، ابراهیم هادی، صیادشیرازی، رسول خلیلی، مجید قربانخانی، اصغر وصالی، محمدحسین حدادیان، احمدی روشن، مرتضی کریمی و سیدجعفر حسینی در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی خود که به صورت ارتباط مجازی با همایش انجام شد، اظهارداشت: لباس در صدر فضایل اهل تقواست که امیرالمومنین در خطبه همام می فرماید لباس اهل تقوا جلب توجه نمی کند و به گونه ای است که انگشت نما نشوند.

این لباس برای بانوان به عنوان حجاب تعبیر می شود.

حجاب امری بشری است وی با اشاره به اینکه حجاب قبل از اینکه دینی باشد، بشری است، گفت: حجاب در تمام جوامع بشری وجود داشته است و در ایران باستان نیز از انواع و اقسام حجاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دلایل عقلانی حجاب در جامعه/ انتقاد پناهیان از فیلم سازان

لزوم تبیین دلایل عقلانی حجاب در جامعه/ انتقاد پناهیان از فیلم سازان