مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:452020-07-09ورزشي

سوءاستفاده سودجویان از غفلت مردم برای تفکیک اراضی منطقه توس


رییس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت: برخی افراد سودجو از غفلت مردم سوء استفاده کرده و به تفکیک اراضی و واگذاری آنها پرداخته اند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سید مسعود ریاضی در مراسم افتتاح فاز 3 جلوخان آرامگاه فردوسی و آغاز عملیات اجرایی اتصال آن به کهندژ که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و شهردار و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد:گستره این پروژه ها از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی تا سه راهی شاهنامه است که چندین مرحله همچون ایده پردازی، طراحی، ایجاد نقشه، گرفتن مشاور و اجرا را شامل می شود .

وی با بیان اینکه برای ورودی شهر تاریخی توس، طرح پلازا شهری توسط مشاور در حال تهیه شدن است، افزود: مشاور طراحی فاز 1 این پروژه را تمام کرده و طراحی فاز 2 را در دستور کار خود قرار داده است.

ریاضی در ادامه به هبه زمین توسط اهالی روستای چهاربرج اشاره و تصریح کرد: در این زمین متحدثات ورزشی ایجاد خواهد شد؛ مشاور پروژه انتخاب شده و مراحل تحویل زمین درحال طی شدن است که احتمال زیاد در اولین گام، گود چوخه در این زمین احداث می شود.

مرمت پل تاریخی کشف رود دیگر پروژه ای بود که ریاضی در این مراسم به آن پرداخت و افزود: مسابقه ای برای طراحی این پل درنظر گرفته شده که فراخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده سودجویان از غفلت مردم برای تفکیک اراضی منطقه توس

سوءاستفاده سودجویان از غفلت مردم برای تفکیک اراضی منطقه توس