مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-09اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی واحد الفین پتروشیمی ایلام


استاندار ایلام از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی واحد الفین پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: راه اندازی الفین منجر به تحول بزرگی در صنعت و اشتغال استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز پنجشنبه در دیدار مدیرعامل پتروشیمی ایلام از راه اندازی پروژه مهم الفین ایلام به عنوان یک تحول بزرگ در صنعت پتروشیمی استان یاد کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه بزرگ بعد از سال ها آن هم به دست جوانان ایرانی و بدون استفاده یک نیروی خارجی موفقیت و دستاورد بزرگی برای کشور و استان بشمار می رود که منجر به توسعه صنعتی و تحول در اشتغال منطقه با ایجاد صنایع پایین دستی مرتبط خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این پروژه مهم که در آن 790 میلیون یورو به صورت ارزی و 800 میلیارد تومان به صورت ریالی سرمایه گذاری شده است، گفت: انتظار است ظرف یک ماه آینده شاهد بهره برداری و افتتاح الفین سیزدهم کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور باشیم.

استاندار ایلام در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک ایلام به عنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور معرفی شود، اضافه کرد: با اتمام فاز دوم پتروشیمی ایلام، اتمام پتروشیمی و NGL دهلران، شروع به کار پتروشیمی مهران، هلیلان و دره شهر این مهم تحقق خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی واحد الفین پتروشیمی ایلام

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی واحد الفین پتروشیمی ایلام