مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-09بين الملل

روسیه به رژیم صهیونیستی درباره تبعات اشغال کرانه باختری هشدار داد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری منجر به بی ثباتی بیش تر منطقه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره پیامدهای طرح الحاق اراضی کرانه باختری به سرزمین های اشغالی هشدار داد و گفت این امر منجر به بی ثباتی بیشتر منطقه می شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، ماریا زاخاروا در اظهاراتی خبری گفت: خط مشی روسیه در حمایت از راه حل دو دولتی بر اساس اصول به رسمیت شناخته شده بین المللی تغییر نکرده است و چنین برنامه هایی از سوی اسراییل باعث ایجاد  دور جدیدی از خشونت در منطقه می شود .

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار بود در یکم ماه میلادی جاری(ژوییه) بخش هایی از کرانه باختری را در راستای طرح معامله قرن آمریکا رسماً اشغال کند.

با وجود این، کابینه رژیم صهیونیستی  اعلام کرد که پیشبرد این طرح به تأخیر افتاده است و در حال نهایی کردن جزییات این طرح با کاخ سفید است.

  صدها هزار صهیونیست در شهرک هایی که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ 1967 و اشغال سرزمین های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت المقدس ساخته است، سکونت دارند.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به رژیم صهیونیستی درباره تبعات اشغال کرانه باختری هشدار داد

روسیه به رژیم صهیونیستی درباره تبعات اشغال کرانه باختری هشدار داد