مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-09اقتصادي

اقدامات صورت گرفته در توس گام های موثری در ثبت جهانی آن خواهد بود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه تاریخی توس تاکید کرد: این اقدامات گام های موثری در ثبت جهانی توس رقم خواهد زد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه تاریخی توس تاکید کرد: این اقدامات گام های موثری در ثبت جهانی توس رقم خواهد زد.

ابوالفضل مکرمی فر عصر امروز در عملیات بهره برداری از فاز سوم جلوخان آرامگاه فردوسی و همچنین کلنگ زنی اتصال مسیر این جلوخان به ارگ کهندژ اظهار کرد: بعد از یک قرن این اتفاقات در منطقه توس در حال رخ دادن است و شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در دولت دوازدهم اتفاقات خوبی را در این منطقه رقم زده اند.

این اقدامات در دوره اصلاحات آغاز شد اما در دولت های نهم و دهم عقیم ماند و در دولت دوازدهم با همکاری مدیریت شهری مشهد این اتفاقات رقم خورد.

این در حالی است که معمولا شهرداری ها و حوزه میراث فرهنگی اصطلاحا کارد و پنیر هستند.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی توامان با فعالیت های شهرداری مشهد اقداماتی را به صورت همسو آغاز کرده و 2 تفاهم نامه با شهرداری منعقد کرده است که یکی از آن مربوط به سال گذشته در حوزه جلوخان آرامگاه فردوسی بود و شهرداری با سختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات صورت گرفته در توس گام های موثری در ثبت جهانی آن خواهد بود

اقدامات صورت گرفته در توس گام های موثری در ثبت جهانی آن خواهد بود