مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 18:152020-07-09اجتماعي

مدارس شهرستان گلپایگان از اول شهریورماه بازگشایی می شود


مدارس شهرستان گلپایگان از اول شهریورماه بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گلپایگان اظهار داشت: در راستای حفظ بهداشت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بر اساس مصوبه استانی نصب شیرهای پدالی باید تا 15 مردادماه در تمام 100 مدرسه شهرستان در دستور کار قرار بگیرد و اعتبار آن با 20 درصد از ظرفیت کمک اولیا و مربیان و 80 درصد خیرین مدرسه ساز تأمین شود.

وی گفت: سال گذشته بودجه آموزش و پرورش گلپایگان از محل اعتبارات توازن تخصیص یافت چراکه الزام شده بود که تخصیص بودجه پنج دستگاه، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و سه شهرداری گلپایگان، گوگد و گلشهر از محل توازن باشد.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: امسال علاوه بر تخصیص بودجه از محل توازن از محل تملک دارایی شهرستان نیز به آموزش و پرورش بودجه اختصاص می دهیم تا کمکی به نصب شیرهای پدالی و هزینه های آموزش و پرورش باشد.

وی عنوان کرد: کمبود اعتبارات را فقط با کار بیشتر می توان جبران کرد و در سیستم آموزش و پرورش نیز با مشارکت مردم می توانیم کارها را پیش ببریم، وضعیت آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان با وجود نیروی انسانی خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شهرستان گلپایگان از اول شهریورماه بازگشایی می شود

مدارس شهرستان گلپایگان از اول شهریورماه بازگشایی می شود