مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-10سياسي

سلطه اینستاگرامی ها در برنامه های اسپانسری/ شأن تلویزیون را حفظ کنیم


حسین رفیعی با انتقاد از پررنگ شدن بی قاعده حضور چهره های اینستاگرامی در تلویزیون بیان کرد که وقتی نوجوان و جوان این ها را ببیند احساس می کند باید مثل آن ها عجیب و غریب باشد تا دیده شود.

- حسین رفیعی بازیگر و مجری باسابقه برنامه های کودک و نوجوان در تلویزیون که این روزها کمتر برنامه جدی و رسمی روی آنتن دارد، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره حضور برخی چهره های مجازی در تلویزیون به خصوص در کسوت اجرا و برنامه سازی عنوان کرد: درباره این پدیده نه می توانم دفاع کنم نه می توانم ایراد بگیرم، وقتی شما به لحاظ مالی وابسته می شوید به اسپانسر، کسی که بودجه می آورد، حق دارد که چهره های حاضر در برنامه اش را هم انتخاب کند هرچند این انتخاب چهره می تواند با ملاحظاتی هم همراه باشد.

این مجری با اشاره به اوایل شروع به کار خود به عنوان مجری در تلویزیون گفت: من 30 سال است در سازمان صداوسیما مشغول فعالیت هستم، سال 75 به عنوان بازیگر وارد شدم اما مشغول اجرا هم شدم، همان زمان هم از طرف کارگردانان و دوستان بازیگرم، مورد انتقاد قرار گرفتم که چرا مشغول اجرا شده ام و به نوعی محکوم شدم.

به من می گویند چرا فالوورهایت کم است! وی با اشاره به شرایطی که اکنون در این زمینه به وجود آمده است، اضافه کرد: آن زمان این خط کشی ها خیلی شدیدتر وجود داشت، اما اکنون اینگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطه اینستاگرامی ها در برنامه های اسپانسری/ شأن تلویزیون را حفظ کنیم

سلطه اینستاگرامی ها در برنامه های اسپانسری/ شأن تلویزیون را حفظ کنیم