مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-10اجتماعي

نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس برگزار شد


نخستین آزمون استخدامی کشور به صورت همزمان در سه بخش مجزا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین آزمون استخدامی کشور به صورت همزمان در سه بخش مجزا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

جهاددانشگاهی فارس صبح جمعه 20 تیرماه میزبانی برگزاری سه آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران، آزمون استخدامی نیروی قرارداری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر دانشیاران قبل از سال 92 سازمان نهضت سواد آموزی را در بازه زمانی دو ساعته از ساعت 9 تا 11 صبح بر عهده داشت.

در حالی که تقریبا تمام آزمون های حضوری در سطح کشور تعطیل شده، اما این سه آزمون با اعمال و اجرای پروتکل های بهداشتی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در دستور برگزاری قرار گرفت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در حاشیه برگزاری این آزمون که به میزبانی جهاددانشگاهی استان در دانشکده علوم و فنون فرماندهی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد، به خبرنگاران گفت: از آنجا که سیاست های تحول گرایانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضاییه طی سال های اخیر در جهت توسعه عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس برگزار شد

نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس برگزار شد