مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-10اجتماعي

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان ابتدایی در زنجان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان مقطع ابتدایی در زنجان خبر داد و گفت: مراحل ثبت نام قطعی 83 هزار و 124 دانش آموز مقطع ابتدایی در سامانه سناد انجام شده است.

- صیاد سلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند ثبت نام برای سال تحصیلی آینده در مدارس استان زنجان آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان مقطع ابتدایی در زنجان خبر داد و افزود: مراحل ثبت نام قطعی 83 هزار و 124 دانش آموز مقطع ابتدایی در سامانه سناد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع دانش آموزان ثبت نام کننده در مقطع ابتدایی در زنجان 42 هزار و 119 دانش آموز دختر هستند، افزود: جنسیت 41 هزار دانش آموز نیز پسر است.

سلامی همچنین به ثبت نام 72 درصدی دانش آموزان مقطع متوسطه اول در زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون 31 هزار و 933 دانش آموز در این مقطع ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکلات سامانه سناد در فرآیند ثبت نام عنوان کرد: سرعت پایین و قطعی ارتباط سامانه طی 3 روز از زمان بروزآوری از جمله مواردی بود که کار ثبت نام دانش آموزان را به تاخیر انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان ابتدایی در زنجان

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان ابتدایی در زنجان