مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-10سياسي

افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است


افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار داشت: غربی ها با هدف ارضاء جنسی و نیروی کار ارزان تحولات منفی علیه زنان ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به این که مقابله با حجاب به بهانه آزادی از دروغ های رنگین و نگین شیطان های انسان نما است گفت: آیا کسی به نام آزادی در خانه و مغازه اش را باز می گذارد و می رود و اگر کسی به نام آزادی کفش نپوشد تیغ و سنگ پای او را آزار خواهد داد.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه اجر شیر زنان مدافع حرم زینب کمتر از مدافعان حرم آن حضرت نیست گفت: حجاب، لباس رزم بانوان جامعه در برابر وجود ضد فرهنگی دشمنان است چنانکه یک زن نویسنده زن آمریکایی می گوید زنان امروز غربی چاره ای جز این ندارند که خود به دنبال شکارچی های خویش دویده و طعمه آنها شوند، رابرت مرداک صهیونیزم و غول رسانه ای غربی ها می گوید عفاف زدایی و به دنبال آن فروپاشی خانواده کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: علیرغم موج سنگین اسلام ستیزی در غرب موج انتخاب حجاب هم ایجاد شده و برخی می پرسند چرا حتی یک تار موی خانم ها هم نباید آشکار باشد، احکام الهی بر اساس حکمت و برای مصلحت ما وضع شده و کم و زیاد باید رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است

افزایش فاصله طبقاتی و کاهش قدرت خریدمردم ارمغان گرانیهای اخیر است