مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-10اجتماعي

ایجاد نوآوری در خط کشی های جدید معابر شهری شاهرود


مشاور عمرانی شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای خط کشی طولی و عرضی معابر این شهر آغاز شد، گفت: ایجاد نوآوری یکی از اولویت های اصلی در خط کشی های جدید معابر شهری است.

- محمود تیموری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: عملیات خط کشی معابر شهری به منظور کاهش سوانح و ایمنی مسیرها انجام می شود و به روان سازی ترافیک شهری و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان کمک شایانی می کند.

وی اضافه کرد: هدف از انجام عملیات خط کشی معابر شهری، ایجاد محوری قابل مشاهده در تمام مدت شبانه روز، آسان شدن عبور و مرور و ایمنی بیشتر شهروندان است و خط کشی ها با جذابیت بصری انجام می شود.

مشاور عمرانی شهردار شاهرود با بیان اینکه اجرای خط کشی طولی و عرضی معابر این شهر آغاز شده است، ادامه داد: ایجاد نوآوری یکی از اولویت های اصلی در خط کشی های جدید معابر شهری است.

تیموری بیان کرد: استفاده از رنگ های زیبا و شبرنگ در خط کشی معابر شهری مدنظر قرار دارد که سبب می شود آمار تصادفات در شهرها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به گسترش بیش از پیش شهر ها و خدمات شهری، اهمیت رفاه حال شهروندان باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد و همچنین افزایش خودرو ها در شهرها موجب افزایش ترافیک شده است که برای کاهش آن باید به توسعه حمل و نقل عمومی، اجرای قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نوآوری در خط کشی های جدید معابر شهری شاهرود

ایجاد نوآوری در خط کشی های جدید معابر شهری شاهرود