مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 18:202020-07-10بين الملل

بازگشت کرونا به اروپا


موج تازه ای از کرونا در اروپا به راه افتاده و برخی از کشورها مجبور شدند که محدودیت های تازه ای را برقرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، در پی بروز نشانه هایی جدید از دور تازه اوج بیماری کووید19 و همه گیری ویروس کرونا در اروپا، یونان اعلام کرد که محدودیت های تازه ای را برای ورود به این کشور از مرز بلغارستان در نظر گرفته است.

دولت یونان امروز جمعه با توجه به فرا رسیدن تابستان و همزمان تلاش برای مهار شیوع کووید19 در اوج فصل گردشگری، اعلام کرد بازدیدکنندگان برای ورود به این کشور از طریق مرز بلغارستان باید نتیجه تازه ترین آزمایش تشخیص کرونا را به همراه داشته باشند.

این تصمیم در حالی اعلام شده که برخی از کشورهای اروپایی با ابراز نگرانی از افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا از اعمال محدودیت های قرنطینه در برخی از مناطق پرخطر خبر داده اند.

منطقه کاتالونیا در اسپانیا پیش تر دویست هزار نفر را در قرنطینه قرار داد؛ اقدامی که آلمان نیز از تدارک آن برای یک منطقه آلوده در خاک خود خبر داده بود.

از سوی دیگر زمزمه هایی نیز در باره اوج گیری شیوع ویروس کرونا در پرتغال به گوش می رسد و ایتالیا نیز ضمن ابراز تمایل برای تمدید وضعیت اضطراری بهداشتی، فهرستی سیاه برای ممانعت از ورود مسافران از سیزده کشور جهان را تهیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کرونا به اروپا

بازگشت کرونا به اروپا