مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 21:452020-07-10فرهنگي

سوغاتی سینمایی جدید دولت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تیزر تبلیغاتی یکی از فیلم هایی که بناست تا چند روز دیگر روی پرده برود، گویای اوج گیری ابتذال و توهین به مخاطب در سینمای امروز ایران است! این تیزر نشان می دهد که در بخش هایی از این فیلم، - نتیجه سیاستگذاری و نحوه مدیریت سینمایی دولت این شده که مشتی فیلم، با تماشگر انگشت شمار در گروه هنر و تجربه روی دست مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، تیزر تبلیغاتی یکی از فیلم هایی که بناست تا چند روز دیگر روی پرده برود، گویای اوج گیری ابتذال و توهین به مخاطب در سینمای امروز ایران است! این تیزر نشان می دهد که در بخش هایی از این فیلم، گروهی از مردها با حالتی چندش آور و تحقیرآمیز ، همراه با ترانه های نیم قرن قبل و دوران طاغوت، می رقصند! این گونه صحنه ها و بازخوانی ترانه های لس آنجلسی و طاغوتی، در تعداد زیادی از فیلمفارسی های سال های اخیر سینمای ایران، تکرار شده است؛ طوری که گویی چنین فیلم هایی، با برنامه ریزی و سیاستگذاری خاصی ساخته می شوند.

هر روز نیز بر تعداد این نوع فیلم ها و غلظت رقاصی و ترانه خوانی طاغوتی در آنها بیشتر از قبل می گردد! یکی از افتخارات سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران، پاکیزگی و خانوادگی بودن این سینما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوغاتی سینمایی جدید دولت!

سوغاتی سینمایی جدید دولت!