مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-10ورزشي

طباطبایی: امیدوار به بازگشت پتروشیمی و شهرداری گرگان به لیگ برتر هستیم


رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اعلام آمادگی 17 تیم برای حضور در لیگ برتر در مورد غیبت دو تیم مدعی در میان این تیم ها و شرایط مورد نظر برای برگزاری مسابقات توضیح داد.

- رامین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری پایان مهلت تعیین شده فدراسیون بسکتبال برای نام نویسی از تیم های متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: در مجموع 17 تیم از فصل گذشته لیگ برتر و لیگ دسته اول برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه در پایان مرحله مقدماتی فصل گذشته لیگ برتر تیم های توفارقان آذرشهر و نیروی زمینی سقوط کردند، تصریح کرد: با این حال مسئولان نیروی زمینی در نامه ای به فدراسیون متقاضی حضور دوباره در لیگ برتر شده اند.

11 تیم لیگ برتری دیگر هم درخواست خود را برای شرکت در مسابقات اعلام کرده اند که البته پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان در میان آنها نیستند.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: کردستان، عقاب نیرو هوایی، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند فسا، آینده سازان تهران و جهرم فارس هم 6 تیم دیگری هستند که متقاضی حضور در لیگ برتر شده اند.

بدین ترتیب در مجموع 17 تیم درخواست خود را برای فصل جدید مسابقات اعلام کرده اند اما قاعدتا این اعلام آمادگی به منزله پذیرش قطعی آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: امیدوار به بازگشت پتروشیمی و شهرداری گرگان به لیگ برتر هستیم

طباطبایی: امیدوار به بازگشت پتروشیمی و شهرداری گرگان به لیگ برتر هستیم