مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-10اقتصادي

برای بازگشایی مرز خسروی منتظر ابلاغ دولت مرکزی هستیم


فعالیت تجاری مرز رسمی خسروی به دلیل شیوع کرونا متوقف شده که برای بازگشایی آن منتظر ابلاغ دولت مرکز عراق هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه، بالاترین ظرفیت و پتانسیل قصرشیرین را مردمان این شهرستان دانست و اظهار داشت: قصرشیرین دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی با قدمت چندین ساله دارد.

وی ادامه داد: مرز خسروی سال گذشته میزبان زائران اربعین حسینی بود که به خوبی بیش از 300 هزار رفت و برگشت از این مرز را داشتیم، البته علاوه بر بحث زائران صادرات از این مرز هم انجام می شد که فعلا به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل است که قرار است طی روزهای آتی صادرات و فعالیت تجاری این مرز شروع شود، منتظر ابلاغ دولت مرکزی هستیم.

فرماندار قصرشیرین، بیشترین صادرات غیرنفتی را از مرز پرویزخان اعلام کرد و گفت: مرز پرویزخان با توجه به بحث بیماری کرونا همواره فعال بوده و نسبت به سنوات گذشته فعالیت بیشتری داشته است.

فعالیت کوله بری در مرز پرویزخان بعد از توافق با طرف عراقی وی با بیان اینکه محلی برای فعالیت کوله بری در مرز پرویزخان نداریم، گفت: کوله بری در مرزی انجام می شود که به صورت بازارچه فعالیت کند، مرز پرویزخان قبلا بازارچه بود و کوله بران فعال بودند، ولی الان رسمی است صادرات از مرز رسمی باید عوارض گمرکی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگشایی مرز خسروی منتظر ابلاغ دولت مرکزی هستیم

برای بازگشایی مرز خسروی منتظر ابلاغ دولت مرکزی هستیم