مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-11اجتماعي

اطلس آلودگی خاک کرمانشاه امسال تکمیل می شود


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اطلس آلودگی خاک کرمانشاه در دست تدوین است، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه از نظر آلودگی خاک وضعیت نگران کننده ای ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اطلس آلودگی خاک کرمانشاه در دست تدوین است، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه از نظر آلودگی خاک وضعیت نگران کننده ای ندارد.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اطلس آلودگی خاک کرمانشاه چند سال قبل تدوین شده بود، ادامه داد: برای بررسی دقیق وضعیت آلودگی خاک استان نیازمند بروزرسانی و تکمیل این اطلس بودیم که از سال گذشته استارت کار را زدیم.

وی از همکاری دانشگاه رازی در تکمیل اطلس آلودگی خاک کرمانشاه یاد کرد و افزود: هم اکنون نمونه برداری از انواع خاک ها در اکثر نقاط استان انجام شده و یا در حال انجام است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، در صورت تامین اعتبارات، اطلس آلودگی خاک کرمانشاه تا پایان امسال تکمیل و بروزرسانی شود.

به گفته ولی زاده، در قالب این اطلس وضعیت آلودگی خاک در زمینه انواع آلودگی ها شامل آلودگی های شیمیایی ناشی از سموم و کود، آلودگی ناشی از صنایع، آلودگی ناشی از فاضلاب، آلودگی ناشی از پساب های مختلف و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس آلودگی خاک کرمانشاه امسال تکمیل می شود

اطلس آلودگی خاک کرمانشاه امسال تکمیل می شود