مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-11سياسي

دمشق: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی ساختگی و کاملا سیاسی است


نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد که کشورش تصمیم شورای اجرایی این سازمان پیرامون ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در منطقه اللطامنه در حماه در مارس 2017 را کاملا سیاسی به حساب می آورد.

- دمشق: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی "ساختگی و کاملا سیاسی" است نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد که کشورش تصمیم شورای اجرایی این سازمان پیرامون ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در منطقه اللطامنه در حماه در مارس 2017 را کاملا سیاسی به حساب می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی گفت که سوریه معتقد است این تصمیم کاملا سیاسی بوده و یک کشور عضو در این سازمان و یکی از طرف ها در کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی را هدف قرار داده تا به قصد و غرض های سیاسی و دستورکارهای شناخته شده جامه عمل بپوشاند.

وی گفت که این یک تصمیمِ جانبدارانه از دیدگاه تعدادی از کشورها است که از سال ها قبل در راستای طرح متخاصم علیه سوریه تلاش کرده و از طریق باج خواهی ها و فشارهای سیاسی بر کشورهای عضو، این طرح را به پیش برده اند.

صباغ در سخنانی بعد از تصویب این مصوبه، گفت که این تصمیم بر مبنای گمراه سازی و بر اساس نتیجه گیری های اشتباه و دروغین تیمی بوده این که به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی ساختگی و کاملا سیاسی است

دمشق: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی ساختگی و کاملا سیاسی است