مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-11بين الملل

احتمال ساخت مناره مدرن کلیسای «نوتردام» متنفی شد


وزیر فرهنگ فرانسه اعلام کرد طراحی مناره ی کلیسای تاریخی «نوتردام» تغییر نخواهد کرد و ظاهر این کلیسا پس از بازسازی همچون گذشته خواهد بود.

- وزیر فرهنگ فرانسه اعلام کرد طراحی مناره ی کلیسای تاریخی نوتردام تغییر نخواهد کرد و ظاهر این کلیسا پس از بازسازی همچون گذشته خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیویورک تایمز، روز پنجشنبه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه ایده نه چندان محبوب بازسازی مناره کلیسای نوتردام با طراحی مدرن را منتفی اعلام کرد.

چند روز پس از حادثه آتش سوزی سال گذشته کلیسای نوتردام ، رییس جمهور فرانسه ایده بازسازی مناره ویران شده این بنای تاریخی را با طراحی جدید مطرح کرده بود.

در همین راستا مقامات فرانسه رقابت معماری بین المللی را برای بهترین ایده بازسازی این کلیسا به راه انداختند، اما ایده مناره مدرن هیچگاه با استقبال منتقدان و افکار عمومی مواجه نشد.

بخش اعظمی از نتایج همه پرسی های صورت گرفته نشان می دهد بیشتر مردم مایلند مناره ی کلیسای نوتردام همچون طراحی قرن 19 میلادی بازسازی شود.

بنابراین ماکرون روز پنجشنبه اعلام کرد این کلیسا باید با طراحی سابق بازسازی شود.

در بیانیه جدید دفتر ریاست جمهوری فرانسه به احتمال بازسازی محوطه این کلیسا با طراحی مدرن نیز اشاره شده است، هرچند جزییاتی بیشتر در این خصوص ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ساخت مناره مدرن کلیسای «نوتردام» متنفی شد

احتمال ساخت مناره مدرن کلیسای «نوتردام» متنفی شد