مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-11فرهنگي

درهای موزه هنرهای معاصر پاییز باز می شود؟


بیش از دو سال از آغاز پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران می گذرد و در حالی که قرار بود این مکان فرهنگی هنری تابستان امسال بازگشایی شود، به گفته مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی بازگشایی آن به اوایل فصل پاییز موکول شده است.

- بیش از دو سال از آغاز پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران می گذرد و در حالی که قرار بود این مکان فرهنگی هنری تابستان امسال بازگشایی شود، به گفته مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی بازگشایی آن به اوایل فصل پاییز موکول شده است.

نهم اردیبهشت سال 97 اعلام شد که موزه هنرهای معاصر تهران نیاز به بازسازی دارد و به دلیل تعمیرات گسترده تا آخر تابستان همان سال تعطیل است؛ البته وعده بازسازی شش ماهه این موزه هنوز محقق نشده است و فرآیند بازسازی آن همچنان ادامه دارد.

تعویق در تحقق وعده ها، باعث شد تا دیگر زمان مشخص و دقیقی برای اتمام این پروژه از سوی مسئولان مربوطه مطرح نشود و صرفا زمان بازگشایی را به بازه زمانی چند ماهه ای ارجاع دهند.

بر همین اساس هم مدتی پیش هادی مظفری ـ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی ـ در تاریخ 29 اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی موزه اعلام کرد که تا پایان تابستان سال جاری شاهد بازگشایی این موزه خواهیم بود.

حالا مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در گفت وگویی جدید با ایسنا درباره روند پیشرفت بازسازی موزه هنرهای معاصر تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای موزه هنرهای معاصر پاییز باز می شود؟

درهای موزه هنرهای معاصر پاییز باز می شود؟