مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-11سياسي

برخورد قاطع با مخلان سلامت جامعه در زمینه شیوع کرونا انجام می شود


با افرادی که با بی توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی، به شیوع ویروس کرونا دامن زده و سلامت شهرستان را تهدید کنند، برخورد قاطع و جدی قضایی خواهد شد.

- سید محمدابراهیم اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتارها و اعمال افراد است و یکی از مهم ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.

وی با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در محرز تهدیدقرار دهند، بیان کرد: با کسانی که با برگزاری مراسم، شرایط تشکیل تجمعات مردمی را فراهم نمایند، برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان می شود.

اقبالی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، عدم رعایت مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می داند.

دادستان اشکذر افزود: با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در عدم تشکیل و عدم شرکت در اجتماعات و مراسم ها، در مقابله با کرونا می توان امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مخلان سلامت جامعه در زمینه شیوع کرونا انجام می شود

برخورد قاطع با مخلان سلامت جامعه در زمینه شیوع کرونا انجام می شود