مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-11سياسي

مددجویان بهزیستی یزد صاحبخانه می شوند


مدیر کل بهزیستی استان یزد با بیان این که ساماندهی چالش های کودک آزاری، طلاق و فرزند آزاری از جمله مهمترین اولویت های اجرایی اورژانس اجتماعی در این استان است، - ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد با بیان این که ساماندهی چالش های کودک آزاری، طلاق و فرزند آزاری از جمله مهمترین اولویت های اجرایی اورژانس اجتماعی در این استان است، گفت: 22 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی یزد در هفته جاری افتتاح می شود.

دکتر علی محمد عطابخش صبح امروز 21 تیرماه در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد که به منظور آغاز هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده تعیین شده است.

وی تعیین محورهای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را عناوین برنامه های هفته بهزیستی دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال 88 برنامه با محورهای تعیین شده به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز استان یزد افتتاح و آغاز بکار می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در ادامه برگزاری مانور اورژانس اجتماعی، افتتاح 22 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش، افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد استان و افتتاح مرکز خانه کوچک با ظرفیت 14 نفر را از جمله برنامه های در دستور کار این اداره کل در هفته بهزیستی دانست و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی یزد صاحبخانه می شوند

مددجویان بهزیستی یزد صاحبخانه می شوند