مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-11اقتصادي

ضرورت احداث کمربند شرقی اهر


فرماندار اهر بر ضرورت احداث کمربندی شرقی این شهرستان تاکید و آن را جزو مطالبات عمومی مردم این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر بر ضرورت احداث کمربندی شرقی این شهرستان تاکید و آن را جزو مطالبات عمومی مردم این شهرستان عنوان کرد.

زاهد محمودی در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و بازآفرینی شهری شهرستان اهر، گفت: برای احداث پروژه کمربندی شرقی قرارداد 240 میلیارد ریالی با شرکت پیمانکار منعقد شده بود که تاکنون طرف قرارداد یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرا و تکمیل آن هزینه کرده و انتظار داریم هرچه سریع تر در رابطه با موانع و مشکلات این پروژه رسیدگی شود.

وی در خصوص پروژه های مسکن مهر اهر نیز گفت: خوشبختانه بیشتر پروژه های مساکن مهر به مالکان تحویل داده شده و تنها 10 درصد باقی مانده که امیدواریم هرچه سریع تر مشکلات این پروژه ها نیز حل و به زودی به متقاضیان تحویل داده شود.

محمودی در ادامه با انتقاد از تخصیص اعتبارات ناچیز برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در اهر خواستار افزایش رقم اعتباری در این خصوص شد.

رییس اداره راه و شهرسازی اهر نیز در این جلسه گفت: تعداد مساکن مهر در این شهرستان جمعا 5200 واحد است که از این تعداد 3200 واحد مسکن خودمالک و 2000 واحد مسکن مهر نیز به صورت 22 تعاونی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث کمربند شرقی اهر

ضرورت احداث کمربند شرقی اهر