مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11ورزشي

سپاهان در برابر تیم های تدافعی به مشکل می خورد


سپاهان باید از راه های ترکیبی و زدن شوت به دروازه بهره ببرد تا در برابر پارس جنوبی به گل برسد.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان باید از راه های ترکیبی و زدن شوت به دروازه بهره ببرد تا در برابر پارس جنوبی به گل برسد.

محمد یاوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی امشب سپاهان و پارس جنوبی جم در اصفهان، اظهار کرد: بعد از آغاز دوباره لیگ برتر دو سپاهان متفاوت را شاهد بودیم.

در بازی اول که سپاهان در اصفهان پیروز شد یک بازی متفاوت با سرعت بالا و تاکتیک جدید ارائه دادند و فراتر از لیگ بودند، اما در بازی هفته گذشته با سایپا ثابت شد اگر حریف سپاهان به یک سوم دفاعی خود برود و سعی کند صرفاً گل نخورد و بازی را به تساوی بکشاند، سپاهان به سختی می تواند راهی به دروازه حریف پیدا کند و در برابر تیم های دفاعی مشکل پیدا می کند.

وی افزود: سپاهان تغییر نفرات داد و مهاجمان بلند قد خود را به زمین آورد که متأسفانه تعویض های خوبی نبودند، چراکه اگر شما بخواهید از کناره ها ارسال کنید و بازیکنان سرزن تیم در زمین باشند باید بازیکنان دونده خود را در زمین داشته باشید که تعویض حسینی با این تاکتیک نمی خواند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: چند راه برای رسیدن به گل وجود دارد که سپاهان باید در بازی امشبِ خود در برابر پارس جنوبی جم از تاکتیکِ شوت زدن به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان در برابر تیم های تدافعی به مشکل می خورد

سپاهان در برابر تیم های تدافعی به مشکل می خورد