مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11سياسي

مراکز بهزیستی عاری از کروناست/ اشتغالزایی برای 139 مددجو طی سال جاری


موردی از کرونا در مراکز زیرپوشش بهزیستی مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری ظهر امروز در نشست خبری هفته بهزیستی اظهار کرد:  شعار امسال هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برنامه هایی را برای این هفته تدارک دیده ایم که با توجه به شرایط کشور و شیوع کرونا بیشتر در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

وی افزود: رونمایی از سامانه الکترونیکی مجوزهای سازمان بهزیستی و رونمایی از صورت های مالی سال 98 بهزیستی در راستای شفافیت بخشی از برنامه های این سازمان در هفته آتی هستند.

محمدی قیداری ادامه داد: همچنین اورژانس اجتماعی نیز مانوری را در سراسر کشور در مناطق پرتردد شهرها برگزار می کند و راهنمایی های لازم را در زمینه پیشگیری از کرونا و آگاهی بخشی در زمینه فعالیت های بهزیستی ارائه می دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از افتتاح 15 مسکن مددجویی در استان خبر داد و گفت: افتتاح مراکز جامع درمانی نیز از دیگر اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بحث افتتاح سامانه نظارتی دیده‎بان در سراسر کشور و رونمایی از خط تلفن 1482 نیز از دیگر برنامه‎های هفته بهزیستی است، بیان کرد: در هفته بهزیستی 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهزیستی عاری از کروناست/ اشتغالزایی برای 139 مددجو طی سال جاری

مراکز بهزیستی عاری از کروناست/ اشتغالزایی برای 139 مددجو طی سال جاری