مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-11سياسي

یک نقشه راه برای مقابله با شیوع همزمان کرونا و آنفولانزا برای کرمانشاه تعریف شود


دانشگاه علوم پزشکی تا اوایل مهرماه یک نقشه راه برای مقابله با شیوع همزمان کرونا و آنفولانزا تهیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت:  شهرداری کرمانشاه موظف است نسبت به جمع آوری زباله های بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشد وی ادامه داد: یکی از موضوعات دیگری که شهرداری باید به عنوان متولی امر پیگیری آن ها شود بحث فعالیت پارک ها و تجمعات موجود در آن است که علی رغم تذکرات صورت گرفته هنوز هیچ اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به این موضوع که در پاییز شاهد اوج گیری هم زمان کرونا و آنفلوانزا باشیم از اداره کل صنعت، معدن و تجارت می خواهیم نسبت به افزایش میزان قابل توجه تولید ماسک و مواد شوینده اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی تا اوایل مهرماه یک نقشه راه را برای مقابله با شیوع همزمان کرونا و آنفولانزا تهیه  و در اختیار ستاد استانی قرار دهد.

  یکی از گله مندی های تولیدکنندگان مواد شوینده خرید دانشگاه علوم پزشکی از خارج از استان است بازوند در این خصوص، متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی از واحد های تولیدی داخل استان مواد شوینده را تهیه کند و تا زمانی که از مواد شوینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نقشه راه برای مقابله با شیوع همزمان کرونا و آنفولانزا برای کرمانشاه تعریف شود

یک نقشه راه برای مقابله با شیوع همزمان کرونا و آنفولانزا برای کرمانشاه تعریف شود