مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-11ورزشي

طلاهایم را فروختم تا قهرمان جهان شوم


برای اعزام به مسابقات بین المللی کسی از من حمایت مادی نکرد، بنابراین با فروش طلاها و گرفتن وام به تایلند اعزام شدم و توانستم مقام قهرمانی این دوره از مسابقات ذهنی جهان را کسب کنم.

- ایسنا/قزوین قهرمان 9 ساله چرتکه گفت: برای اعزام به مسابقات بین المللی کسی از من حمایت مادی نکرد، بنابراین با فروش طلاها و گرفتن وام به تایلند اعزام شدم و توانستم مقام قهرمانی این دوره از مسابقات ذهنی جهان را کسب کنم.

ملیکا سادات توکلی 9 ساله از شهر محمدیه استان قزوین با قهرمانی در مسابقات کشوری به مسابقات محاسبات ذهنی چرتکه جهانی راه یافته بود که با تلاش فراوان توانست در دی ماه 98 در مسابقات بین المللی که در کشور تایلند برگزار می شد در گروه B عنوان قهرمان جهانی را کسب کند.

ملیکا سادات دانش آموز کلاس چهارم از کودکی با چرتکه آشنا شده است، وی می گوید: چرتکه را از هفت سالگی یاد گرفتم، ابتدا به چرتکه علاقه ای نداشتم اما با تشویق معلمم ادامه دادم و به مرورزمان به چرتکه علاقه مند شدم، چرتکه محاسبات ذهنی ریاضی است که علاوه بر ریاضی باعث شده است که در دیگر درس هایم نیز موفق شوم.

وی ادامه می دهد: نمره هایم در مدرسه خیلی خوب است، به خاطر چرتکه دستم به تندنویسی عادت کرده است و همیشه تا زمانی که همکلاسی هایم سؤال را می نویسند من جواب ها را نوشته ام، عاشق ریاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاهایم را فروختم تا قهرمان جهان شوم

طلاهایم را فروختم تا قهرمان جهان شوم