مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-11سياسي

آغاز فاز چهارم پروژه فیبر نوری در شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت مرمت مسیرهای حفاری شده اجرای پروژه فیبر نوری در شهر، گفت: فاز چهارم پروژه فیبر نوری شیراز با همکاری و نظارت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از هفته جاری آغاز شده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت مرمت مسیرهای حفاری شده اجرای پروژه فیبر نوری در شهر، گفت: فاز چهارم پروژه فیبر نوری شیراز با همکاری و نظارت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از هفته جاری آغاز شده است.

لیلا دودمان شنبه 21 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز که به بررسی گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری اختصاص داشت، افزود: در این جلسه مقرر شد سرمایه گذار نسبت به انجام با کیفیت مرمت مسیرهای حفاری شده ظرف مدت یک هفته اقدام کند.

او ادامه داد: سرمایه گذار همچنین باید نسبت به جبران خسارت های وارده به تأسیسات شهری و مرمت آنها هم برای تأسیسات شهرداری و هم تاسیسات غیرشهرداری ظرف مدت 24 ساعت وارد عمل شود.

دودمان با تاکید بر اینکه گزارش مرمت ها در جلسه آینده کمیسیون هوشمندسازی توسط سرمایه گذار ارائه می شود، عنوان داشت: فاز چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز چهارم پروژه فیبر نوری در شیراز

آغاز فاز چهارم پروژه فیبر نوری در شیراز