مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-11فرهنگي

کارگردان «کشتارگاه»: ای کاش اینقدر به اکران آنلاین حمله نمی شد


کارگردان فیلم «کشتارگاه» معتقد است، اگر به جای حمله به اکران آنلاین حمایت بیشتری از آن صورت می گرفت، بازگشت سرمایه فیلم ها موفقیت آمیزتر بود.

- کارگردان فیلم کشتارگاه معتقد است، اگر به جای حمله به اکران آنلاین حمایت بیشتری از آن صورت می گرفت، بازگشت سرمایه فیلم ها موفقیت آمیزتر بود.

عباس امینی که فیلم تازه ساخته شده اش یعنی کشتارگاه را خیلی زود روانه اکران آنلاین کرد، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: اکران آنلاین این فیلم به تازگی تمام شده و با توجه به اینکه سینماها از مدتی قبل باز شدند، اصلا پشیمان نیستم که کشتارگاه در شرایط فعلی به صورت آنلاین اکران شد چرا که میزان فروش و استقبال مخاطب را از فیلم هایی که در سینما اکران شدند و پیش بینی می شد جزء پرفروش ترین های سال باشند، می بینیم.

او با ابراز تاسف از اینکه بعضی فیلم های در حال اکران در سینما باید به فروش چند ده میلیاری می رسیدند، گفت: برای کشتارگاه در یک ماه اکران آنلاین بیش از 400 هزار بلیت فروخته شد که برای محاسبه تعداد بازدیدکننده این رقم تقریبا دو و نیم برابر می شود.

البته من آمار دقیقی در اختیار ندارم اما طبق آنچه اعلام شده بجز فیلم های خروج و طلا که اولین ها در اکران آنلاین بودند، کشتارگاه بیشترین آمار فروش را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «کشتارگاه»: ای کاش اینقدر به اکران آنلاین حمله نمی شد

کارگردان «کشتارگاه»: ای کاش اینقدر به اکران آنلاین حمله نمی شد