مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-11اجتماعي

آموزش 300 دانش آموز و نوآموز در مؤسسات قرآنی اسراء اسفراین


مدیر موسسه و مدارس قرآنی اسراء اسفراین گفت: هرساله حدود 300 دانش آموز و نوآموز در مهد و مدارس دخترانه و پسرانه اسراء شهرستان اسفراین تحت آموزش قرار می گیرند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر موسسه و مدارس قرآنی اسراء اسفراین گفت: هرساله حدود 300 دانش آموز و نوآموز در مهد و مدارس دخترانه و پسرانه اسراء شهرستان اسفراین تحت آموزش قرار می گیرند.

حجت السلام جعفر فرخ نژاد، در گفت وگو با ایسنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی پس از فارغ التحصیل شدن از مدارس اسراء حافظ سه تا شش جزء از قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه موسسه قرآنی اسراء حدود 9 سال پیش در این شهرستان تاسیس شده است، افزود : سال 90 با هدف آموزش تخصصی حفظ قرآن موسسه قرآنی اسراء تاسیس و توانست طی دو سال نو آموزانی در سنین مختلف آموزش دهد که حافظ 10 تا 20 جزء از قرآن کریم شدند و توانستند در این حوزه مقام های استانی و کشوری بسیاری را به ارمغان آورند.

فرخ نژاد ادامه داد: با استقبال خوب والدین از موسسه قرآنی تصمیمی مبنی بر تاسیس مهد و پیش دبستانی، مدرسه پسرانه و دخترانه ابتدایی نوید و بهشت اسرا گرفته شد که تاکنون این مدارس با استقبال بی نظیر مواجه شده است.

مدیر موسسه و مدارس قرآنی اسراء اسفراین گفت: هرساله حدود 300 دانش آموز و نوآموز در مهد و مدارس دخترانه و پسرانه اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 300 دانش آموز و نوآموز در مؤسسات قرآنی اسراء اسفراین

آموزش 300 دانش آموز و نوآموز در مؤسسات قرآنی اسراء اسفراین