مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-11سياسي

سطح جرائم در خوزستان کاهش یافته است


جانشین فرمانده ناجا از کاهش سطح جرائم در کشور به ویژه در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، اظهار کرد: دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از تهدیدات به بهای جان توسط نیروی انتظامی، تحقق شعار ((از مردم برای مردم و خدمت بر مردم)) نیرو انتظامی است.

وی افزود: سطح جرائم در کشور به ویژه در خوزستان کاهش یافته که این موفقیت از ارتباط مسؤولان حفظ و برقراری امنیت در کشور با مردم و سایر دستگاه ها است.

 جانشین فرماندهی ناجا گفت: یکی از مطالبات جدی رسانه ها برخورد با استفاده از سلاح در مراسمات عروسی و عزاداری است که مردم نیز کم گلایه مند نیستند لذا با همکاری مردم و رسانه ها در کنار مجموعه ناجا این نگرانی و سنت های غلط باید اصلاح و مدیریت شود.

 وی ادامه داد: نیروی انتظامی تا به حال در زمینه مبارزه با قاچاق در مرزبانی و حوزه انتظامی کشور موفقیت های ارزنده ای داشته که در خوزستان نیز به صورت محسوس دیده می شود.

سردار قاسم رضایی تصریح کرد: پیرو شعاری که مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب نمودند در همان روزهای نخست سال قرارگاهی با عنوان مبارزه با قاچاق در مجموعه نیروی انتظامی ایجاد شد که به موجب آن به صورت جدی تر با مقوله قاچاق برخورد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جرائم در خوزستان کاهش یافته است

سطح جرائم در خوزستان کاهش یافته است