مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-11اجتماعي

فرهنگ سازی ایمنی رفت و آمد دانش آموزی با «جوانه های راه»


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشنواره «جوانه های راه» با هدف فرهنگ سازی کاهش حوادث جاده ای و ایمنی رفت و آمد دانش آموزان برگزار می شود.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد فرهنگ سازی ایمنی رفت و آمد دانش آموزی با جوانه های راه ایسنا/زنجان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جشنواره جوانه های راه با هدف فرهنگ سازی کاهش حوادث جاده ای و ایمنی رفت و آمد دانش آموزان برگزار می شود.

جعفر گنج خانلو در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی جوانه های راه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و با محوریت کانون های فرهنگی تربیتی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف فرهنگ سازی در کاهش حوادث جاده ای کشور و با موضوع ایمنی رفت و آمد دانش آموزان و فرهنگ سازی در ایمنی راه است که علاوه بر حساس سازی افراد می تواند منبعی با ارزش برای تولید محتوا به زبان ساده خود مخاطبان باشد.

وی افزود: از سایر اهداف این جشنواره، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اصلی در کاهش تصادفات ترافیکی، توجه به آموزش و فرهنگ سازی در سنین مختلف است، ادامه داد: آموزش متناسب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی ایمنی رفت و آمد دانش آموزی با «جوانه های راه»

فرهنگ سازی ایمنی رفت و آمد دانش آموزی با «جوانه های راه»