مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-11اقتصادي

امضای قرارداد فرزاد B در آینده نزدیک


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اتمام قرارداد توسعه بخش گازی میدان بلال به عنوان جزیی از یال شرقی میدان گازی پارس جنوبی یاد کرد و گفت: اقدامات اجرایی در خصوص عقد قرارداد مربوط به میدان فرزاد B نیز انجام شده و قرارداد توسعه این میدان به زودی امضا می شود.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اتمام قرارداد توسعه بخش گازی میدان بلال به عنوان جزیی از یال شرقی میدان گازی پارس جنوبی یاد کرد و گفت: اقدامات اجرایی در خصوص عقد قرارداد مربوط به میدان فرزاد B نیز انجام شده و قرارداد توسعه این میدان به زودی امضا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان امروز در مراسم امضای قرارداد طرح توسعه و بهره برداری میدان نفتی یاران با بیان اینکه این شرکت برای تعیین تکلیف تمامی میدان های مشترک نفتی و گازی خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده، قراردادهای مربوط به توسعه این میدان ها تا پایان دولت دوازدهم نهایی خواهد شد، اظهار کرد: توسعه میادین مشترک از اولویت های ابلاغی وزیر نفت در سال گذشته و امسال و از محورهای اقتصاد مقاومتی بوده است که با توجه به اهمیت آن با جدیت از سوی شرکت ملی نفت ایران دنبال شده است.

وی افزود: تاکید مقام عالی وزارت نفت بر تعیین تکلیف تمامی این میدان ها تا پایان دولت دوازدهم بوده است و بر همین اساس، برنامه ریزی برای توسعه و بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد فرزاد B در آینده نزدیک

امضای قرارداد فرزاد B در آینده نزدیک