مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-11سياسي

توبیخ برگزارکنندگان جشنواره اسب ایران در مازندران


استاندار مازندران از بیخ برگزار کنندگان جشنواره اسب ایرانی خبر داد.

- استاندار مازندران از بیخ برگزار کنندگان جشنواره اسب ایرانی خبر داد و گفت: پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم باشد برخورد قانونی و اداری شدیدتری با آنها انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، احمد حسین زادگان با ابراز تأسف از کم توجهی برخی شهروندان به مقررات ستاد مقابله با کرونا ، تایید کرد که جشنواره اسب ایرانی بدون توجه به مصوبات کرونایی استانی و شهرستانی در بخش لاریجان شهرستان آمل و در منطقه رینه برگزار شد.

وی گفت : به محض این که متوجه برگزاری چنین برنامه ای شدم ، دستور بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره و برخورد با عاملین آن را صادر کردم که در مرحله اول شهردار شهر رینه و بخشدار لاریجان توبیخ شدند.

رییس ستاد مقابله با کرونای مازندران هرگونه بی توجهی به مقررات مقابله با کرونا را بازی کردن با جان مردم توصیف کرد و افزود : پس از توبیخ این افراد نیز پرونده آنها برای بررسی بیشتر در اختیار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به عنوان جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا قرار گرفت.

حسین زادگان با تاکید بر این که برگزاری این جشنواره مجوز نداشته و غیرقانونی محسوب می شود ، گفت : پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ برگزارکنندگان جشنواره اسب ایران در مازندران

توبیخ برگزارکنندگان جشنواره اسب ایران در مازندران