مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11سياسي

رشد 11 درصدی ورود گردشگر خارجی در سال 98


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با اشاره به رشد 11 درصدی ورود گردشگر خارجی در سال 98 گفت: بزرگترین چالش درحوزه گردشگری خارجی اعتمادسازی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی تیموری در دیدار با سید ضیاء هاشمی رایزن جدید فرهنگی ایران در کشور سوئد و نیز محمد علی کیانی مدیر کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور گفت: این نشست با هدف اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری میان وزارت گردشگری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دلیل اشتراک در ماموریت ها تشکیل شده است تا با هم راستا کردن ظرفیت ها، چشم انداز و اهداف موجود گامی عملیاتی جهت ایجاد تصویر مثبت از ایران برداشته شود.

وی افزود: طبق پژوهش های میدانی صورت گرفته دیدگاه گردشگران ورودی به کشور قبل و بعد از ورود بسیار متفاوت است و علیرغم اینکه اغلب با دید منفی ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند اما هنگام خروج آنچه از جامعه واقعی ایران درک کرده اند را کاملا مغایر با تبلیغات منفی ناشی از ایران هراسی اعلام می کنند.

   معاون گردشگری با بیان اینکه تعامل هر دو بخش می تواند در پایش و شناخت دقیق بازارهای هدف گردشگری خارجی کشور بسیار موثر باشد؛ تاکید کرد: ورود به لایه های اجتماعی کشوری که قصد ورود گردشگر از آن را داریم می تواند با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی ورود گردشگر خارجی در سال 98

رشد 11 درصدی ورود گردشگر خارجی در سال 98