مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11سياسي

انتشار کتاب الکترونیکی «کیهان کاوی با چشم هابل»


دبیرکانون نجوم آماتوری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کتاب الکترونیکی «کیهان کاوی با چشم هابل» را به مناسبت سی سالگی تلسکوپ هابل به صورت رایگان منتشر کردیم.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیرکانون نجوم آماتوری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کتاب الکترونیکی کیهان کاوی با چشم هابل را به مناسبت سی سالگی تلسکوپ هابل به صورت رایگان منتشر کردیم.

سید محمد جواد فیاض در گفت وگو با ایسنا در خصوص کتاب کیوان کاوی با چشم هابل ، اظهار کرد: در اواخر سال 98 خبری در رابطه با قابلیت جدید سایت ناسا منتشر شده بود.

در این سایت قابلیتی به وجود آمد که شما با دادن تاریخ تولد خود به سایت می توانستید تصویری که در روز تولد شما توسط تلسکوپ هوایی هابل ثبت شده بود را ببینید.

ما تمام این اطلاعات و داده های سایت ناسا را به صورت خاص گرفتیم و در ابتدا آن ها را به کمک یک تیم 13 نفره شامل 10 نفر مترجم و سه نفر ویراستار و هماهنگ کننده به صورت کامل ترجمه کردیم و ادیت های نگارشی و علمی لازم را اعمال کردیم.

وی افزود: در روز نجوم یعنی اوایل تیرماه تمام این اطلاعات را به وسیله ربات تلگرام انجمن نجوم منتشر کردیم و ظرف سه هفته این مطلب نزدیک به 3000 بازدید و ربات تلگرامی ما نزدیک به 3500 بازدید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب الکترونیکی «کیهان کاوی با چشم هابل»

انتشار کتاب الکترونیکی «کیهان کاوی با چشم هابل»