مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-11سياسي

انتقال آب شاهرود والموت رودنیاز 20 سال آینده قزوین راتامین میکند


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب شاهرود و الموت رود به استان قزوین ضمن تامین نیازهای استان تا بیست سال آینده چالش های آبی دشت قزوین را برطرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات آب و برق استان که در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان در خصوص مشکلات استان بویژه بحران آب و تأمین انرژِی نظر مشترک و واحدی دارند و همه آماده ایم تا پیگیر مشکلات در تهران باشیم.

سیاهکلی گفت: نمایندگان استان از تجربه و نگاه کارشناسی کافی برخوردارند و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند از ظرفیت نمایندگان برای تسریع در امور استفاده کنند تا به نتیجه برسیم.

برداشت آب از شاهرود جدی گرفته شود وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در حوزه آب و انرژی گفت: آب شاهرود سالهاست بدون استفاده در استان به استان های دیگر می رود و ما از بی آبی در شرایط بحرانی هستیم و این که آب الموت از یک منطقه پر آب به یک حوضه پر آب دیگر می رود و ما نتوانسته ایم نیازهای خود را جبران کنیم نشان می دهد تدبیر و عزم جدی را در این زمینه نداشته ایم.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: آب زیادی در استان داریم که بدون استفاده خارج می شود و به استانی پر آب می رود و ما زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب شاهرود والموت رودنیاز 20 سال آینده قزوین راتامین میکند

انتقال آب شاهرود والموت رودنیاز 20 سال آینده قزوین راتامین میکند