مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-11اقتصادي

صدور 4 میلیون کد سهامداری در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه امروز در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت غیرحضوری مشتریان در سامانه سجام که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و حسن قالیباف اصل رییس .

- مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت غیرحضوری از صدور 4 میلیون کد سهامداری جدید در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه امروز در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت غیرحضوری مشتریان در سامانه سجام که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس و اوارق بهادار انجام شد گفت: در حالی که در سال های قبل بیشتری کد سهامداری که صادر می شد به 100 هزار نفر در سال 97 می رسید، این رقم در سال 98 به 600 هزار نفر رسید و در سال جاری روزی 100 هزار کد معاملاتی جدید صادر می شود به گونه ای که ظرف سه ماه 4 میلیون کد معاملاتی جدید در بازار سرمایه صادر شده است.

وی افزود: در سال گذشته عملیات تسویه وجود که در این شرکت انجام شد دو برابر بودجه کشور یعنی هزار هزار میلیون تومان بود که امسال تا سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل این رقم 5 برابر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4 میلیون کد سهامداری در سال جاری

صدور 4 میلیون کد سهامداری در سال جاری